Trening 2 tydzień (Bieganie mnie zniszczyło)

Realizacja planu na pierwszy tydzień udała się w połowie.

Plan został zrealizowany bez treningu biegowego. Podczas przebieżek, (a było wtedy bardzo ślisko), coś sobie naciągnąłem w nodze. Więc postanowiłem odpuścić sobie bieganie i skupiłem się na treningu na ogólnorozwojowym i basenie plus oczywiście drążku (raz w tygodniu).

Niestety podczas rozgrzewki na siłowni ustawiłem sobie bieżnie (11 km na h) i po 6 minucie nagły ból wykluczył mnie z biegania.  Obecnie trochę lepiej jednak czuję, że nie jest dobrze.

Zanim dowiem się co mi się stało (muszę chyba z Krystianem się spotkać) jak po paru dniach nie przejdzie. W takim przypadku  modyfikuję mój trening na:

Poniedziałek: Trening przekrojowy (trening ogólnorozwojowy 3 obwody plus basen)

Wtorek: Odpoczynek

Środa: Trening przekrojowy (trening ogólnorozwojowy 3 obwody plus basen)

Czwartek: Odpoczynek

Piątek: Trening przekrojowy (trening ogólnorozwojowy 3 obwody plus basen)

Sobota: Odpoczynek

Niedziela: Drążek

Martwi mnie trochę ta noga.

Pojawiły się dwa nowe projekty na lato :) Który niebawem przedstawię :)