Prawda z 1.02.2014 kolejne ważenie i wymiary

PIERWSZE WAŻENIE

waga_w_dol
Waga to 93,7 (spadek o 2,1 kg).
BMI 28 (ten sam poziom)
Woda w organiźmie to 47 % (ten sam poziom)

Moje dalsze wymiary:
Pas 101,5 cm (Spadek 2,5 cm)
Biceps (Prawy) 36,5 cm (spadek o 0,5 cm)  (Lewy) 36 cm (Spadek o 1 cm)
Udo (Prawe) 62 cm (Spadek o 1 cm)  (Lewe) 62cm (ten sam poziom)
Łydka (Prawa) 39,5 cm (Spadek o 0,5 cm) (Lewa) 41 cm (te sam poziom)
Przedramie (Prawe) 29,5 cm (Spadek o 0,5 cm) (Lewe) 29 cm (ten sam poziom)
Klatka 116 cm (ten sam poziom)

„Dieta” moja nie była cały czas przestrzegana i znalazło się w niej czasami (mc donald, pizza i kebab).

Postaram się utrzymać lepsze odżywianie oczywiście bez przesady. Aktywność ruchowa była mała.

Postanowienie na kolejny miesiąc to trening z utrzymaniem jedzenia takiego jak do tej pory, no może postaram się trochę lepiej. DOŁĄCZAM DO TEGO TRENING.

Trenng na ten tydzień:

Sobota (ODPOCZYNEK)

Niedziela BIEG (około 6,5 km), DRĄŻEK (około 50-60 podciągnięć)

Poniedziałek  ( ODPOCZYNEK)

Wtorek BIEG ( około 3 km plus 8 przebieżek)

Środa TRENING PRZEKROJOWY: SIŁOWNIA (Trening ogólno rozwojowy 2 obwody) + BASEN

Czwartek BIEG (4 x 800 metrów)

Piątek TRENING PRZEKROJOWY: SIŁOWNIA (Trening ogólno rozwojowy 2 obwody) + BASEN

Sobota (ODPOCZYNEK)

NO TO DO DZIEŁA :)