Konwent Preppersów

Konwent Preppersów to wydarzenie, które miało miejsce 5-7.06.2015 roku w Warszawie. Organizatorem eventu był Serrator Team.

Podczas Konwentu Preppersów uczestnicy mogli nauczyć się najważniejszych umiejętności niezbędnych do przetrwania.

Zapraszamy do krótkiego filmiku z imprezy.

Szkolenie PREPPERS

Szkolenie Preppers

Kiedy: 24.01.2015 (sobota)

Godzina: 16.00-19.00

Miejsce szkolenia: Centrum Militarne Predatorzy ul. Złota 72 wejście od ulicy twardej. (Obowiązuje wcześniejsze zgłoszenie mailowe bądź telefoniczne).

Temat: Środki Ochrony Indywidualnej Preppers – EDC (Every Day Carry)

Szkolenie Preppers ma na celu przekazanie praktycznych umiejętności w skompletowaniu niezbędnego EDC. Na zajęciach zostaną również zaprezentowane przykładowe metody wykorzystania go do różych niesprzyjających okoliczności. Kursanci zostaną również poddani ćwiczeniom sytuacyjnym, w których będą musieli wykazać się pomysłowością i nabytą wiedzą.

Więcej informacji: http://serrator.pl/preppers

Zapisy tel: +48 606 262 347 lub e-mail: preppers@serrator.pl

Wynajem nosidełka Deuter Kid Comfort 3 z kolekcji 2014

NAJLEPSZA OFERTA W WARSZAWIE

Wypożyczenie nosidełka Deuter Kid Comfort III Wypożyczenie nosidełka Deuter Kid Comfort III

Deuter Kid Comfort III  jest najlepszym dziecięcym nosidełkiem moim zdaniem. Zostało okrzyknięte najbezpieczniejszym produktem targów na, którym produkt ten zdobył puchar GOPR

Wypożyczenie, wynajem  nosidełka Deuter Kid Comfort 3 z kolekcji 2014.

Dane techniczne: Waga całkowita: 3100 g, wymiary: 88/38/34 (wys/szer/gł), pojemność 20 l. Nosidełko jest Certyfikowane przez  TUV/GS, jest to gwarancja bezpieczeństwa przy całkowitym załadunku do 22 kg: dziecko+bagaż.

Informacje o nosidełku:

  • Łatwy w regulowaniu system nośny Deuter Aircontact Vari Fit dający odpowiednią cyrkulację powietrza.
  • Szybki w dopasowaniu pas biodrowy Vari Flex z kieszeniami na podręczne rzeczy.
  • Szelki oraz siedzisko stworzone w technologi 3D Air Mesh.
  • Duży kołnierz chroniący główkę dziecka.
  • Bezpieczne 5-punktowe pasy bezpieczeństwa, w które zapina się pasażera.
  • Śliniak wypełniony miękką gąbką, który możemy odpiąć.
  • Schowany daszek z owiewką.
  • Bezpieczny system ułatwiający wyciąganie dziecka.
  • Dużo kieszonek w tym komora zapianana na suwak.
  • Miejsca montażowe do zamocowania dodatkowego wyposażenia.
  • System do stabilizujący podczas stawiania nosidła.
  • Schowany system kontroli dziecka (w kieszonce, nie tłuczące się lusterko).
  • Pasy na nóżki dla pasażera.
  • Pas piersiowy
  • System H2O  miejsce do zastosowania systemu nawadniającego.
  • Odblask.
  • Dwie rączki pozwalające stabilinie przenosić nosidełko.
Wypożyczenie nosidełka Deuter Kid Comfort III Wynajem nosidełka Deuter Kid Comfort 3

Wynajem nosidełka Deuter Kid Comfort 3 z kolekcji 2014 to jedynie 20 zł za dzień. Możliwość dowiezienia we wskazane miejsce. Możliwość szkolenia indywidualne z bezpieczeństwa podczas podróży (Czyli abc podróżnika).

Opinia prywatna: Idealna sprawa dla aktywnych rodziców nie tylko na wypady w plener ale również na zwiedzanie miast. Mojej córce bardzo się nosidełko spodobało i chętnie by w nim cały czas przebywała. Z czystym sumieniem jako podróżnika mogę polecić ten model nosidełka do celów turystycznych lub też oduczania dziecka od wózka w którym też moja córka jeździła by ciągle.

Wypożyczenie nosidełka Deuter Kid Comfort III
Deuter Kid Comfort III
Wypożyczenie nosidełka Deuter Kid Comfort IIINosidełko Deuter Kid Comfort 3

Prawda z 4.04.2014 zrzucamy wagę

Na początku ważna informacja praktycznie przez 15 ostatnich dni tego miesiąca byłem chory. Lekarz przepisał mi antybiotyki i dopiero teraz dochodzę do siebie. Dlatego wyniki bardzo staneły w miejscu.

Waga to 90,8 (spadek o 5 kg).
BMI 26,1 (spadek o 1,9)
Woda w organiźmie  – brak danych zepsuła się funkcja w wadze

Moje dalsze wymiary:
Pas 98 cm (Spadek 6 cm)
Biceps (Prawy) 36 cm   (Lewy) 35 cm (Spadek o 2 cm)
Udo (Prawe) 60 cm (Spadek o 3 cm)  (Lewe) 60 cm (Spadek o 2 cm)
Łydka (Prawa) 39,5 cm (spadek o 0,5 cm) (Lewa) 41 cm
Przedramie (Prawe) 29,5 cm (Spadek o 0,5 cm) (Lewe) 28,5 cm (Spadek o 0,5 cm)
Klatka 112 cm (Spadek o 4 cm)

Z ciekawostek, okazało się, że moje przybranie po wyprawie bardzo na wadze, odbiło się na moim zdrowiu w ten sposób, iż powstała mi stulejka, która musi zostać zoperowana. Dziwił się lekarz, jak powiedziałem, że jeszcze po wyprawie wszystko było ok. A tu nagle taka sprawa. Człowiek się uczy całe życie. W każdym bądź razie uwaga dla wszystkich :) nie przesadzajcie z uzupełnianiem kg po wymagających wyprawach :).

Wartości w nawiasach dotyczą pierwszego dokonanego pomiaru czyli w styczniu.

Przez okres dwóch miesięcy zamierzam wprowadzić urozmaicenie i trening mój będzie skupiał się na bieganiu :) i na ćwiczeniach typu workout (czyli drążek).

Zobaczymy co tym razem się przydaży. Zrzucamy wagę :)

Prawda z 1.03.2014 kolejne ważenie i wymiary

Waga to 91,4 (spadek o 4,4 kg).
BMI 26,4 (spadek o 1,6)
Woda w organiźmie to 47,5 % (wzrost o 0,5 %)

Moje dalsze wymiary:
Pas 99 cm (Spadek 5 cm)
Biceps (Prawy) 37 cm (wzrost o  1 cm)  (Lewy) 36 cm (Spadek o 1 cm)
Udo (Prawe) 61 cm (Spadek o 2 cm)  (Lewe) 60 cm (Spadek o 2 cm)
Łydka (Prawa) 40 cm (Ten sam poziom) (Lewa) 42 cm (wzrost o 1 cm)
Przedramie (Prawe) 29 cm (Spadek o 1 cm) (Lewe) 28 cm (Spadek o 1 cm)
Klatka 115 cm (Spadek o 1 cm)

Wartości w nawiasach dotyczą pierwszego dokonanego pomiaru czyli w styczniu.

Z ćwiczeniami w tym miesiącu było różnie. Jednak  starałem się w miarę systematycznie ćwiczyć (niestety 2 razy w tygodniu).
W tym tygodniu zrobiłem sobie przerwę tygodniową od zajęć.

Od jutra zmieniam sposób ćwiczenia na siłowni. Trening został już podzielony na dwa programy. Każdy z nich składa się z dwóch minicyklów.

Poniedziałek (Program A złożony z dwóch miniobwodów) + Basen

Wtorek (Wolne)

Środa (Program B złożony z dwóch miniobwodów) + Basen

Czwartek (Wolne)

Piątek (Program A złożony z dwóch miniobwodów) + Basen

 

Robiłem sobie ostatio badania cukru i wyszło mi, że mam stan przed cukrzycowy. Niby jeszcze w normie ale w tej najwyższej granicy. Fakt badanie było robione ranno naczczo. A ja wieczorem zjadłem całą czekoladę, truskawki i jeszcze parę rzeczy mam nadzieję, że to tego była wina.

12.02.2014 Wykład w Bibliotece Publicznej nr 55

Przygotowałem krótki wykład dla 50 osobowej grupy dzieci. Zadanie o tyle było ciężkie, że dzieci to najbardziej wymagający uczestnicy wykładów. :)

Dlatego  przygotowałem sobie plan taktyczny:

1) Krótki wykład i pokaz zdjęć :) (póki jeszcze łatwo mi utrzymać ich uwagę).

2) Zadania praktyczne dla uczestników min.:

-Szukaj Kleszcza (palpacyjne sprawdzanie czy złapało się kleszcza czy kleszczy. Wszystkim się udało pomimo, ze niektrzy mieli na sobie, aż trzy).

-Namiot mój dom (metody wykorzystania namiotu do czynności codziennych).

-Węzeł Ratowniczy (jeden z najlepszych węzłów stosowanych w turystyce).

-Niezniszczalny ręcznik (sposoby ułożenia ręcznika aby się nie rozwiązał).

-Porządek w plecaku (szybkie składanie polara).

-Ogień (krzesiwo w użyciu)

-Słońce źródło energi i wielu informacji (prawidłowe rozstawienie ładowarki  słonecznej)

-Twój plecak (co grupy zabrały by na wyprawę – tu już mało czasu zostało więc nie wszystkim udało się wszystko wymienić).

3) Podziękowanie i specjalny wyprawowy poczęstunek za wytrwałość:)

Bardzo dziękuję Wam za udział w zajęciach.

A oto parę zdjęć:)

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Ku mojemu zdziwieniu, ponieważ część pierwszą chciałem ukrucić maksymalnie do 15 minut dzieciaki same zadawały pytania oraz chciały oglądać zdjęcia tak, że 45 minut mineło mi na część pierwszą :).

A oto spis rzeczy, które wzieły by na wyprawę :)
1

1-3

1-4

1-6

1-5

1-2

Brawo :) dla wszystkich grup.

Trening 2 tydzień (Bieganie mnie zniszczyło)

Realizacja planu na pierwszy tydzień udała się w połowie.

Plan został zrealizowany bez treningu biegowego. Podczas przebieżek, (a było wtedy bardzo ślisko), coś sobie naciągnąłem w nodze. Więc postanowiłem odpuścić sobie bieganie i skupiłem się na treningu na ogólnorozwojowym i basenie plus oczywiście drążku (raz w tygodniu).

Niestety podczas rozgrzewki na siłowni ustawiłem sobie bieżnie (11 km na h) i po 6 minucie nagły ból wykluczył mnie z biegania.  Obecnie trochę lepiej jednak czuję, że nie jest dobrze.

Zanim dowiem się co mi się stało (muszę chyba z Krystianem się spotkać) jak po paru dniach nie przejdzie. W takim przypadku  modyfikuję mój trening na:

Poniedziałek: Trening przekrojowy (trening ogólnorozwojowy 3 obwody plus basen)

Wtorek: Odpoczynek

Środa: Trening przekrojowy (trening ogólnorozwojowy 3 obwody plus basen)

Czwartek: Odpoczynek

Piątek: Trening przekrojowy (trening ogólnorozwojowy 3 obwody plus basen)

Sobota: Odpoczynek

Niedziela: Drążek

Martwi mnie trochę ta noga.

Pojawiły się dwa nowe projekty na lato :) Który niebawem przedstawię :)

Jak przetrwać